ثبت شرکت،ثبت برند تجاری،مشاوره حقوقی،وکیل مهاجرت

ثبت شرکت،ثبت برند تجاری، مشاوره حقوقی،آموزش حقوق،مشاوره مهاجرت،وکیل دادگستری،وکالت طلاق مهریه

ثبت شرکت،ثبت برند تجاری،مشاوره حقوقی،وکیل مهاجرت

ثبت شرکت،ثبت برند تجاری، مشاوره حقوقی،آموزش حقوق،مشاوره مهاجرت،وکیل دادگستری،وکالت طلاق مهریه

مدیریت علامت و برند تجاری

مدیریت علامت و برند تجاری

ثبت برند

مدیریت علامت و برند تجاری

مدیریت نام تجاری( برند تجاری) باعث ایجاد ارتباطات یکپارچه و تاثیر گذاری در راستای ایجاد تصویر ذهنی مناسب و پایدار از برند و نام تجاری در یک بنگاه اقتصادی، با بهبود بخشیدن تخصص دورن سازمانی شرکای تجاری خویش و همچنین مدیریت پروژه های نوآوری، در توسعه بازار و محصولات می باشد. تعریف برند : برند در دیدگاه سنتی ، یک نام، اصطلاح و یا عبارت ، نشانه، علامت، نماد، طرح و یا ترکیبی از آنها می باشد که هدف آن معرفی نمودن کالا یا خدماتی می باشد که فروشنده آن را عرضه می نماید و بدین نحو محصولات و یا خدمات خود را از محصولات و خدمات شرکت رقیب متمایز می نماید . دیوید آکر می گوید : نام و نشان تجاری، سمبلی می باشد که با تعداد زیادی دارایی و تعهد ذهنی پیوند خورده است و هدف آن شناسایی و تمایز محصولات می باشد. اهمیت و ارزش نام تجاری ( برند تجاری ) نام و علامت تجاری یا برند یک شرکت در شمار بهترین و با ارزش ترین سرمایه و دارایی یک شرکت می باشد. کلید دستیابی به سود آوری رشد سهم بازار می باشد و راه و وسیله رسیدن به این مهم مدیریت نام های تجاری ( برند )است.به همین جهت سرمایه گذاری بر روی نام های تجاری ( برند تجاری )، از مهمترین استراتژیک سازمان به شمار می آید و در اولویت امور سازمانها و شرکتها قرار دارد. ارزش یک نام تجاری یا برند در واقع ارزش افزوده ای می باشد که یک نام و علامت تجاری ( برند )به یک محصول می دهد. ارزش ویژه یک نام و علامت تجاری ( برند )بستگی به کثرت مشتریان کاملاً رضایتمند، وفادار و طرفدار آن نام تجاری دارد. به این نحو که این نوع مشتریان مایلند بهای بیشتری را جهت خرید یک برند خاص پرداخت کنند. نقش نام تجاری ( برند ) در توسعه بازار ¨ برند و نام های تجاری قوی ، مسلط بر بیشترین سهم بازار هستند . ¨ برند و نام های تجاری قوی ، از ورود رقبای جدید در بازار ممانعت میکند. ¨ برند و نام های تجاری قوی ، راه گسترش و توسعه شرکت در بازار های جدید را باز می نماید. ¨ نام و برند تجاری قوی ، باعث افزایش نقدینگی سازمان می شود. ¨ نام و برند تجاری قوی ، این توانایی را دارند که در مواجح شدن امواج تحولات و شکست و رکود در بازار مقابله نمایند . ¨ برند و نام های تجاری قوی ، از سطح وفاداری عمیق مصرف کنندگان برخوردارند. ¨ برند و نام های تجاری قوی ، باعث جلب اعتماد مشتریان خود می باشد. ¨ برند و نام های تجاری قوی ، شکل گیری نوآوری در سازمان ها را تحریک می نمایند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.