ثبت شرکت،ثبت برند تجاری،مشاوره حقوقی،وکیل مهاجرت

ثبت شرکت،ثبت برند تجاری، مشاوره حقوقی،آموزش حقوق،مشاوره مهاجرت،وکیل دادگستری،وکالت طلاق مهریه

ثبت شرکت،ثبت برند تجاری،مشاوره حقوقی،وکیل مهاجرت

ثبت شرکت،ثبت برند تجاری، مشاوره حقوقی،آموزش حقوق،مشاوره مهاجرت،وکیل دادگستری،وکالت طلاق مهریه

مدیریت برند تجاری

مدیریت برند

ثبت برند

مدیریت برند

مراحل تدوین مدیریت برند
مرحله اول : استراتژی برند
شناسایی فرصت های جدید یا نهفته بازار سپس به وجود آوردن سیستم معماری شفاف ، مرحله ایجاد جایگاه برند و نام تجاری در بازار برای تاثیرات کوتاه مدت و ارزش بلند مدت اجرا خواهد شد به نحوی که ارتباط منطقی میان برندها و دیگر محصولات در طول زمان و با گسترش سازمان، همواره حفظ گردد .

¨    تحقیقات و پژوهش بازاریابی (Marketing Research)
¨    بررسی و شناخت  شرایط و موقعیت های محیطی بازار در ایران و همچنین  تحقیق و شناخت  بازار مصرف (محیط درون سازمانی و برون سازمان)
¨    مشاهدات بازار و بررسی و شناسایی عرضه کنندگان بازار
¨    تحلیل و بررسی رفتار مصرف کننده
¨    انتخاب گروه هدف (Target Group)
¨    ویژگی های و خصوصیات جمعیتی گروه هدف
¨    الگوی و شیوه مصرف گروه هدف
¨    نگرش و سبک زندگی و عقاید مصرف کنندگان گروه هدف
¨    بررسی و شناخت رسانه های مورد استفاده گروه هدف
¨    تعیین بنا و ساختمان برند (Brand structure)
¨    با روشن شدن معماری برند می توان تصویر دقیقی و شفافی از رشد برند در آینده و همچنین ضرورت ایجاد برندهای بعدی و یا زیر برندها ایجاد کرد و از تردید در تصمیم گیری ها پرهیز نمود .
¨    ایجاد جایگاه برند (Brand Positioning)
ایجاد جایگاه برند از مهمترین بخش استراتژی برند می باشد و تعریف شخصیت برند ( نام و علامت تجاری ) و محصول به همراه تمامی  ویژگی های آن و آنچه از جایگاه برند در ذهن مخاطب می خواهیم به وجود آید و باعث شود ما را از رقبا متمایز کند در این بخش شفاف  و روشن شده و به بیانیه جایگاه تبدیل می شود.
¨    بیانیه جایگاه برند (positioning statement)
¨    نهادینه کردن جایگاه برند دورن سازمان (internal Brand Alignment
¨    طراحی یکپارچه برند و علامت تجاری(corporate design)
¨    نام گذاری و هویت کلامی (Naming &Verbal identity)
¨    حفاظت از برند (Brand protection )

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.